На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

5/03/2018

Сторітеллінг. Зарубіжна література | Учнівський проект "Мяо, моя Мяо!"

Зарубіжна література | Учнівський проект "Мяо, моя Мяо!" Як домашнє завдання учням потрібно було вигадати свою власну історію на основі казки Астрід Ліндгрен "Міо, мій Міо!". Такий собі сторітеллінг. Мої креативні і творчі дівчатка із 6-Б класу не лише вигадали, а ще й створили відео - творчий проект "Мяо, моя Мяо!". Вийшло, на мій погляд, просто суперово! Зацініть! 

Ковальчук Валерія і Демиденко Євгенія

Немає коментарів:

Дописати коментар

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина