На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

11/27/2021

Урок-квест із зарубіжної літератури в 11 класі «М. Булгаков «Майстер і Маргарита»

Вітаю всіх моїх друзів, колег, учнів, відвідувачів блогу, підписників. Наразі із зарубіжної літератури в 11 класі ми вивчаємо тему «Михайло Булгаков «Майстер і Маргарита». І сьогодні я цілком безкоштовно «дам списати» Вам урок-квест, створений мною, правда, з використанням на двох станціях двох карток «Кросворд» і «Крилаті вислови», розроблених колегами і запозичених мною з просторів Фейсбуку для роботи. 


Одразу мушу зауважити, що в картці «Крилаті вислови» авторка припустилася 2 чи 3 помилок (машинально, звісно, бо цифри іноді зливаються в очах), а мені просто фізично не вистачає часу переробити завдання. Тому, виконуючи його, хай діти розшифровують літеру за літерою. А в кінці, створивши фрази, вони зможуть автоматично виправити помилки. Фрази відомі, тому здогадатися неважко, які там слова.


У цих документах – сценарій квесту, путівні листи для трьох команд (можете створити 4 команди за бажанням) і аудіо-цитати для четвертої станції «Цитатної».





Якщо Ви не знаєте, як завантажити документи, подивіться пояснююче відео
ТУТ.


Якщо Вам сподобалися матеріали уроку, подякувати можете, натиснувши на будь-який рекламний банер, що розміщено на цьому блозі, і не закриваючи вкладку відкрившоїся реклами, побути там секунд 30. Буду щиро вдячна!


 Ну, а тепер, власне, сам урок-квест:


ПРАВИЛА:


Ви готуєте 4 станції (таблички з назвами знаходяться у «Сценарії» та в архіві уроку).

Можна поділити учнів на 4 команди, я брала 3.
Кожній команді видається путівний лист. Спочатку їм потрібно вписати у нього всіх учасників команди. Командам потрібен буде мобільний телефон, на якому встановлено програму зчитування Qr–кодів. А Вам потрібно вигадати щось подібне до рулетки, навколо якої й розкладаються Qr–коди. У мене це – пряжка від декоративного паску, яка обертається навколо своєї осі.


Учні виконують кожне завдання 10 хвилин, потім переходять по колу від станції до станції, поки не обійдуть усі. На столах можна покласти чорновички-листочки, щоб діти мали змогу нотувати відповіді, перед тим, як записати їх у путівні листки. 

Результати записують ВИКЛЮЧНО У ПУТІВНІ ЛИСТКИ, а не в листок із завданням, що лежить на станції.


Якщо учні впораються із завданням швидше за 10 хвилин, то часових обмежень можна не дотримуватися.


У кінці уроку команди здають путівні листки учителю.


Кінцевий бал виставляється за кількістю правильних відповідей. Завдання кожної станції оцінюється по-різному. Кількість балів за кожне завдання записано на листку із завданням, яке кладеться на станції:


- І станція «Кросворд» - оцінюється в 2,5 бали;
- ІІ станція «Крилаті вислови» - оцінюється в 4 бали;
- ІІІ станція «Рулетка» - у 1,5 бали;
- IV станція «Цитатна» - в 4 бали. 


Ну ось, начебто, і все. Тепер копіюйте, завантажуйте і користуйтеся на здоров’я. Тисніть на картинку:

А я бажаю Вам успіхів у роботі, і щоб кожен Ваш урок приносив користь і задоволення Вам та Вашим учням!
Залишайтеся з нами!

А ось так пройшли мої уроки в 11-А та 11-Б класах: 

















2 коментарі:

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина