На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

2/15/2017

Українська література: "Діалог про улюблену телепередачу "Світ навиворіт".



Діалог на тему: «Моя улюблена  телепередача».

-         --         Привіт!
-         Привіт! Ідем сьогодні ввечері на вулицю?
-         Ні, якраз у цей час починається моя улюблена передача.
-         Ти ще телевізор дивишся? Дивно! Що ж таке цікаве ти там ще знаходиш? Я вже давно все дивлюсь в інтернеті!
-         Ні, телевізор – це саме те, що треба! Це ретро! А ретро нині модно!
-         І що ж таке «ретрове» заважає тобі сьогодні піти з нами на вулицю?
-         Ти знаєш, є така класна передача: «Світ навиворіт з Дмитром Комаровим». Він мандрує по всьому світу і знімає цікавенні репортажі про місцеві звичаї та традиції.
-         Не чув! І що?
-         А те, що сьогодні будуть показувати нову телепередачу, яку він знімав у Тибеті. А я давно захоплююсь Тибетом. Він обіцяв показати справжній череп йєті.
-         Йєті?! Це хто? Тібетський Йорик?
-         Ха! От приходь до мене, подивимося разом, і тоді будеш знати!
-         Заінтригував!  Тоді чекай мене о шостій!
-         Добре. Бувай!
-         До зустрічі!


6 коментарів:

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина