Матеріали на сайті безкоштовні. Є прохання - вимкнути блокування реклами на цьому блозі, і якщо Вам сподобалися матеріали, якими Ви скористалися і вони стали Вам у нагоді, ВІДДЯЧТЕ, будь ласка - ЧАС ВІД ЧАСУ ТИСНІТЬ НА БУДЬ-ЯКИЙ РЕКЛАМНИЙ БАНЕР!
На блозі розміщені безкоштовні матеріали уроків зарубіжної літератури. Прохання вимкнути блокування реклами на цьому блозі. Цим Ви віддячите автору

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

Історія незалежної України у вршах

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

1/10/2019

"Морський бій" на уроці зарубіжної літератури у 7 класі "Пушкін О. С. - "19 жовтня"

І знову, всім привіт! Ще раз нагадаю - колись натрапила в якомусь журналі на ідею з інтелектуальною грою "Морський бій". Взяла на озброєння і маю досить багато наробок. Ця інтелектуальна гра в "Морський бій" надзвичайно подобається як мені, так і моїм учням. Її особливість у тому, що робиться вона дуже швидко, її можна використовувати у будь-яких ситуаціях: як просто гру, так і як підсумковий урок з якоїсь теми. 


Так от - інтелектуальна гра "Морський бій" - покликана для того, аби поглибити і урізноманітнити урок зарубіжної літератури в 7 класі на тему "Пушкін О. С. - "19 жовтня".


Правила проведення гри надзвичайно прості: 

Гру (точніше "поле бою") можна виводити як на екран, так і просто малювати на дошці чи ватмані.


1. Вчитель малює поле (5х5 клітинок найоптимальніше) і розставляє "човни" (однопалубні). Скільки вчитель захоче - стільки човнів і буде. 


2. Для заоохочення (азарту) на полі розміщуються і кілька "пляшок". 


3. Учні "стріляють" (А5, Б2...). Якщо команда "влучає" в "човен" - їй зараховується 5 балів автоматично. І попутно задається питання (воно розробляється для кожної клітинки безпосередньо вчителем напередодні), правильна відповідь на яке дарує команді ще "5" балів. 


4. Якщо команда "стріляє" і не влучає у "човен" - то додаткові бали не зараховуються, але ставиться запитання, правильна відповідь на яке приносить команді "5" балів.


5.
"Пляшки" ціняться більше - за "підібрану" "пляшку" команді автоматично зараховується "10" балів і задається більш складніше питання, тому що воно оцінюється в 40 балів. Звісно, у випадку правильної відповіді на нього. 


6. Якщо відповідь неправильна, або її немає - бали не надаються, а хід автоматично переходить до іншої команди.


7.
Як тільки команда зробила "постріл", вчитель позначає його на полі, говорить "влучив-не влучив", і задає питання. З цього моменту команді дається 1 хвилина на роздуми. Під час цієї хвилини учні "стріляючої" команди можуть висловлювати припущення вголос. По завершенні часу - повинна пролунати остаточна відповідь. Якщо її немає - право відповіді надається наступній команді. Якщо й та не відповіла - слідуючій. 


8. Під час "хвилини" всі команди обдумують відповідь. Але "не працюючі" команди думають мовчки, аби не "подарувати" правильну відповідь суперникам.


Загалом, Ви можете придумати власні правила. Але я користуюся саме цими. Тоді учні точно знають, хто відповідає зараз, а кому треба зачекати. Тоді й шуму менше. А азарт - зашкалює! 


Отже, інтелектуальна гра
 "Морський бій" на уроці зарубіжної літератури у 7 класі "Пушкін О. С. - "19 жовтня"








Немає коментарів:

Дописати коментар

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина