"Морський бій" на уроці зарубіжної літератури у 7 класі "Пушкін О. С. - "19 жовтня"
І знову, всім привіт! Ще раз нагадаю - колись натрапила в якомусь журналі на ідею з інтелектуальною грою "Морський бій". Взяла на озброєння і маю досить багато наробок. Ця інтелектуальна гра в "Морський бій" надзвичайно подобається як мені, так і моїм учням. Її особливість у тому, що робиться вона дуже швидко, її можна використовувати у будь-яких ситуаціях: як просто гру, так і як підсумковий урок з якоїсь теми.
Так от - інтелектуальна гра "Морський бій" - покликана для того, аби поглибити і урізноманітнити урок зарубіжної літератури в 7 класі на тему "Пушкін О. С. - "19 жовтня".
Правила проведення гри надзвичайно прості:
Гру (точніше "поле бою") можна виводити як на екран, так і просто малювати на дошці чи ватмані.
1. Вчитель малює поле (5х5 клітинок найоптимальніше) і розставляє "човни" (однопалубні). Скільки вчитель захоче - стільки човнів і буде.
2. Для заоохочення (азарту) на полі розміщуються і кілька "пляшок".
3. Учні "стріляють" (А5, Б2...). Якщо команда "влучає" в "човен" - їй зараховується 5 балів автоматично. І попутно задається питання (воно розробляється для кожної клітинки безпосередньо вчителем напередодні), правильна відповідь на яке дарує команді ще "5" балів.
4. Якщо команда "стріляє" і не влучає у "човен" - то додаткові бали не зараховуються, але ставиться запитання, правильна відповідь на яке приносить команді "5" балів.
5. "Пляшки" ціняться більше - за "підібрану" "пляшку" команді автоматично зараховується "10" балів і задається більш складніше питання, тому що воно оцінюється в 40 балів. Звісно, у випадку правильної відповіді на нього.
6. Якщо відповідь неправильна, або її немає - бали не надаються, а хід автоматично переходить до іншої команди.
7. Як тільки команда зробила "постріл", вчитель позначає його на полі, говорить "влучив-не влучив", і задає питання. З цього моменту команді дається 1 хвилина на роздуми. Під час цієї хвилини учні "стріляючої" команди можуть висловлювати припущення вголос. По завершенні часу - повинна пролунати остаточна відповідь. Якщо її немає - право відповіді надається наступній команді. Якщо й та не відповіла - слідуючій.
8. Під час "хвилини" всі команди обдумують відповідь. Але "не працюючі" команди думають мовчки, аби не "подарувати" правильну відповідь суперникам.
Загалом, Ви можете придумати власні правила. Але я користуюся саме цими. Тоді учні точно знають, хто відповідає зараз, а кому треба зачекати. Тоді й шуму менше. А азарт - зашкалює!
Отже, інтелектуальна гра "Морський бій" на уроці зарубіжної літератури у 7 класі "Пушкін О. С. - "19 жовтня"
Немає коментарів:
Дописати коментар