На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

3/16/2020

Дистанційний урок із зарубіжної літератури за темою "Бароко" у 8 класі


І наш другий дистанційний урок "Бароко". 
Вітаю, моя кохана шалена дітлашня! Для виконання завдання другого дистанційного уроку із зарубіжної літератури за темою «Бароко» вам потрібно: 

Дедлайн 18 квітня 2024 року. 


1.     Уважно передивитися цей відеоролик:


2.     Тепер переходимо за цим ПОСИЛАННЯМ

3.     Щоб виконати тест, введіть своє прізвище та ім’я і пароль: 2627408

Закінчивши проходження тесту, ви побачите свою оцінку, повідомляти яку мені не потрібно – я побачу її сама (у мене на тому сайті є власний кабінет, де висвічуються всі ваші результати).

Тепер розслаблюємося і чекаємо на третій урок!

І Дистанційний урок із зарубіжної літератури за темою "Джон Донн" у 8 класі
ІІ. Дистанційний урок із зарубіжної літератури за темою "Жан Батіст Мольєр" у 8 класі 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина