На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

3/16/2020

Дистанційний урок із зарубіжної літератури за темою "Класицизм" у 8 класі


І наш третій дистанційний урок «Класицизм»
Вітаю, моя класнюча шалена дітлашня! Сподіваюся, що ви успішно впоралися із двома попередніми уроками: «Джон Донн» і «Бароко». Нагадую, що ці три уроки розраховані на тиждень. На наступний тиждень будуть розроблені нові уроки. Ви все виконуєте у свій вільний час, як є натхнення. І так до закінчення вимушеного карантину. 

Тепер до справи. Для виконання завдання третього дистанційного уроку із зарубіжної літератури за темою «Класицизм» вам потрібно:

1.     Уважно передивитися цей відеоролик:



2.     Тепер переходимо за цим ПОСИЛАННЯМ

3.     Щоб виконати тест, введіть своє прізвище та ім’я і пароль: 3247941

Закінчивши проходження тесту, ви побачите свою оцінку, повідомляти яку мені не потрібно – я побачу її сама (у мене на тому сайті є власний кабінет, де висвічуються всі ваші результати).

Тепер розслаблюємося і чекаємо на четвертий урок!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина