На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

5/18/2020

Дистанційний урок розвитку мовлення у 5 класі «Написання есе за афоризмами»


Вітаю всіх своїх старанних, неймовірних, непосидючих і допитливих п’ятикласників! Дозвольте подякувати вам і вашим батькам за те, що рано вставали, рученят не складали, науки вивчали! Я розумію, як всім вам довелося важко, проте нелегко виявилося й мені. На жаль, я розумію дистанційне навчання саме так, як намагаюсь давати його вам, тому й працюю іноді майже без сну.
Щоб вчасно приготувати урок доводилося сидіти ночами, адже процес запису довготривалий: зняти на камеру, змонтувати всі свої «еее!», заїкання та довгі паузи. Нарізане відео довго записується, іноді й по 14 годин. Але я не скаржуся! Це безцінний досвід для мене і (сподіваюсь) радість і допомога для вас. 

Навчальний рік умовно вже закінчено, але фактично, залишилося ще кілька уроків. Те, що ми не встигнемо пройти до кінця травня – залишиться на повторення у вересні. Тому не поспішайте викидати свої робочі зошити!

А сьогодні у нас урок розвитку мовлення і ми будемо вчитися писати есе за афоризмами. 

Як ви вже зрозуміли, ДОМАШНІМ ЗАВДАННЯМ буде – написати есе

Єдине, що хочу порадити: можете під час його виконання скористатися зразком у вправі 6 на сторінці 9. Кому дуже важко – спишіть цей зразок, тільки поміняйте імена, героїв, можливо, ситуацію…

Ну, а тепер вперед – дізнаватися, що то за риба-дельфін, те ЕСЕ?  





Домашнє завдання, сподіваюся, ви прочитали на початку статті, тому повторювати його не буду. Надсилаєте мені на перевірку лише сторінку з есе. Переписане вами своє власне есе я не оцінюю. 

Якщо я не встигну приготувати наступний урок до п’ятниці – не лякайтеся, значить я не встигла і просто використайте цей час для перепочинку. 

Я бажаю вам успіху і гарних оцінок. До наступної зустрічі, бувайте!


2 коментарі:

  1. Напишіть, будь ласка, який підручник ви використали

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вітаю. Надіслала. Повідомте, чи отримали і чи відкривається архів!

      Видалити

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина