Вітаю всіх своїх старанних, неймовірних, непосидючих і допитливих
п’ятикласників! Дозвольте подякувати вам і вашим батькам за те, що рано
вставали, рученят не складали, науки вивчали! Я розумію, як всім вам довелося
важко, проте нелегко виявилося й мені. На жаль, я розумію дистанційне навчання
саме так, як намагаюсь давати його вам, тому й працюю іноді майже без сну.
Щоб вчасно приготувати урок доводилося сидіти ночами, адже процес запису довготривалий: зняти на камеру, змонтувати всі свої «еее!», заїкання та довгі паузи. Нарізане відео довго записується, іноді й по 14 годин. Але я не скаржуся! Це безцінний досвід для мене і (сподіваюсь) радість і допомога для вас. Навчальний рік умовно вже закінчено, але фактично, залишилося ще кілька уроків. Те, що ми не встигнемо пройти до кінця травня – залишиться на повторення у вересні. Тому не поспішайте викидати свої робочі зошити!
А сьогодні у нас урок розвитку мовлення і ми будемо вчитися писати есе за афоризмами.
Як ви вже зрозуміли, ДОМАШНІМ ЗАВДАННЯМ буде – написати есе.
Єдине, що хочу порадити: можете під час його виконання скористатися зразком у вправі 6 на сторінці 9. Кому дуже важко – спишіть цей зразок, тільки поміняйте імена, героїв, можливо, ситуацію…
Ну, а тепер вперед – дізнаватися, що то за риба-дельфін, те ЕСЕ?
Домашнє завдання, сподіваюся, ви прочитали на початку статті, тому повторювати його не буду. Надсилаєте мені на перевірку лише сторінку з есе. Переписане вами своє власне есе я не оцінюю.
Якщо я не встигну приготувати наступний урок до п’ятниці – не лякайтеся, значить я не встигла і просто використайте цей час для перепочинку.
Я бажаю вам успіху і гарних оцінок. До наступної зустрічі, бувайте!
Якщо я не встигну приготувати наступний урок до п’ятниці – не лякайтеся, значить я не встигла і просто використайте цей час для перепочинку.
Я бажаю вам успіху і гарних оцінок. До наступної зустрічі, бувайте!
Напишіть, будь ласка, який підручник ви використали
ВідповістиВидалитиВітаю. Надіслала. Повідомте, чи отримали і чи відкривається архів!
Видалити