На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

5/24/2020

Дистанційний урок. у 5 класі "Бліц-квест «Літературні світи»

Вітаю всіх своїх п’ятикласників! Ми закінчили курс уроків у 5 класі. Лишилися уроки повторення і узагальнення. Пропоную провести їх комплексно, у вигляді бліц-квесту онлайн «Літературні світи». Я розумію, що ваші оченята вже втомилися від постійного споглядання гаджетів, тому по-мінімуму постараюся навантажити вас: стрибання зі сторінки на сторінку і проходження за посиланнями не буде. Всі бажаючі можуть приєднатися до його проходження. Для цього потрібно: 

1. Передивитися це відео;


2. Де потрібно – ставите на паузу (тому що, аби відео не вийшло занадто довгим, я пауз робити не буду);


3. Всі відповіді записуєте у зошит, нумеруючи їх;


4. Фотографуєте і надсилаєте мені.


Розумію, що оцінки вже виставлені і виконання цього квесту не додасть вам балів до річної оцінки, хоч правильно виконані завдання кожного туру оцінюються в 2 бали. Проте по його проходженню на вас чекатиме мотиваційна
грамота-сертифікат за участь у підсумковому фінальному бліц-квесті «Літературні світи»

Цією вікториною ми завершимо дистанційне навчання із зарубіжної літератури у 5 класі. 


Грамоти я надішлю окремо кожному, хто надішле мені скрін з відповідями.
А тепер – до роботи! З нами цікавіше! 



А тепер прохання – не викидайте робочі зошити №8 і №9, можливо, у вересні нам доведеться пройти повторення, тому вони нам знадобляться.


До наступних зустрічей! Бажаю вам гарно відпочити на канікулах! Пам’ятайте, я вас всіх дуже люблю! Бувайте!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина