На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

1/05/2017

Марк Твен - біографія та "Пригоди Тома Сойєра" | Урок зарубіжної літератури 5 клас





"Марк Твен - біографія та "Пригоди Тома Сойєра" | Урок зарубіжної літератури 5 клас".

Я народився 30 листопада 1835 року в селищі Флорида (штат Міссурі) у вільній країні Америці.

Мій     батько -- Джон Маршалл був юристом, чесною, порядною людиною, на вигляд завжди серйозною, а   за вдачею – романтиком, вигадником, веселуном.

Моя мати – Джейн Клеменс запам’яталася мені м’якою, чуйною, але рішучою жінкою.

Своїм народженням я збільшив населення свого селища аж на відсоток, адже на той час у Флориді було всього 100 мешканців. Родина наша була небагатою, і в пошуках кращого життя, коли мені виповнилося 4 роки, ми переїхали до містечка Ганнібал. Американці мали пристрасть до незвичайних назв. Так моє рідне місто було назване на честь карфагенського воєначальника. Воно увійде колись у мою повість «Пригоди Тома Сойєра» під назвою Сент-Пітерсберг, де будуть відбуватися найцікавіші пригоди головного героя Тома та його друзів.

Коли мені виповнилося 12 років помер батько. Турботи про сім’ю лягли на плечі мої і мого старшого брата. Я почав працювати: був розсильним у газеті, лоцманом на Міссісіпі, шукачем срібла у копальнях Невади, журналістом.

Найбільше мене вабила Міссісіпі. Працюючи понад 4 роки лоцманом, я часто чув «марк твен», що в перекладі з англійської означає «відмітка два», тобто «шлях вільний». Для спеціалістів судноплавства цей вислів означає достатню глибину русла, щоб пливти далі. Вона становила близько 4 метрів.

Саме цей вислів я і взяв собі за псевдонім, бо так хотів все життя бути лоцманом. З 1836 року все, що виходило з-під мого пера, було підписано? «Марк Твен».


А ТЕПЕР ПРОЙДЕМО ТЕСТОВЕ ЗАВДАННЯ ДО УРОКУ:




Немає коментарів:

Дописати коментар

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина