Матеріали на сайті безкоштовні. Є прохання - вимкнути блокування реклами на цьому блозі, і якщо Вам сподобалися матеріали, якими Ви скористалися і вони стали Вам у нагоді, ВІДДЯЧТЕ, будь ласка - ЧАС ВІД ЧАСУ ТИСНІТЬ НА БУДЬ-ЯКИЙ РЕКЛАМНИЙ БАНЕР!
На блозі розміщені безкоштовні матеріали уроків зарубіжної літератури. Прохання вимкнути блокування реклами на цьому блозі. Цим Ви віддячите автору

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

Історія незалежної України у вршах

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

8/07/2022

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури в 11 класі (2022-2023) 1 академічна година. За підручником Олени Ісаєвої

Вітаю! Пропоную власноруч створений календарний план уроків зарубіжної літератури в 11 класі (2022-2023) 1 академічна година. За підручником Олени Ісаєвої. План складений з урахуванням 1 академічної години, як і було минулого року. Кому стане у нагоді - буду дуже рада, і вдячна за клік по будь-якому рекламному банеру на блозі. 


Завантажити документ можна, натиснувши на значок книжечки у правому нижньому куті рамки і вибрати пункт "Зберегти у PDF":

Детальніше у цьому відео - ДИВИТИСЯ ІНСТРУКЦІЮ.

І одразу внесу пояснення: у представленому тут підручнику в кінці року одні автори, а у підручнику, який нам видали у школі - інші (ті, які прописані у мене в календарному плані). 

"Як так можливо?" - спитаєте Ви. Я відповім: "Не знаю. Втім, в нашій освіті можливо все, навіть таке." 
Тому, якщо останні уроки Вам не підходять, доведеться виправити самим. Вибачайте! 

Календарний план уроків в 11 класі


Підручник зарубіжної літератури для 11 класу Олени Ісаєвої:

                  Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 11 клас (рівень стандарту)

                      І семестр 2022/2023

Всього - 40 год: текстуальне вивчення творів – 30 годин; позакласне читання – 2 години;

розвиток мовлення – 4 години(2у+2п); контрольні роботи – 4 год (2 тести+2 твори). 

Клас

ДАТА

Розділ, тема уроку

Класифікація заняття

Д/З

                             Тема 1. ВСТУП . ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ПРАКТИЧНІСТЬ

1

 

 

Застосування літератури у сучасному світі. Значення літератури для збереження духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи. (с. 6-9)

 

Питання 1-6, с. 8-9.

      Тема 2.  ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ

2

 

 

Німецьке Просвітництво. Йоганн Вольфґанґ Ґете. «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина).  Особливості  композиції. Проблематика. (с. 10-15)

 

Читати с. 16-21. Пояснити суть угоди Мефістофеля і Фауста – с. 21

3

 

 

Розвиток мовлення (усно). Розгорнута характеристика літературного героя.  Образ Фауста. Пошуки сенсу буття й призначення людини. (с. 21-24)

Р/М №1

Читати с. 24. Створити дослідження про Василя Сліпака в опері «Міф».

4

 

 

Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст – Маргарита. Жанрова своєрідність твору. (с. 25-26)

 

С. 26 – дати відповіді на питання у червоному секторі у формі презентації

                                                                                  Тема 3. МОДЕРНІЗМ    

5

 

 

Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика). Франц Кафка. «Перевтілення». (с. 27-29-32)

 

С. 33-34. Читати «Перевтілення» Ф. Кафки

6

 

 

Образ Грегора Замзи. Світове буття як абсурд. Особливості композиції, функції фантастики. Гротеск. (с. 34-38)

 

Знайти і підготувати будь-яку притчу Ф. Кафки

7

 

 

Позакласне читання.  Франц  Кафка. Притчі. (с. 37-38)

П/Ч

Читати «Майстер і Маргарита» М. Булгакова

8

 

 

Михайло Опанасович Булгаков. «Майстер і Маргарита». Життєвий і творчий шлях. «Роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. (с. 39-43)

 

Читати роман. Написати у блог замітку про автора

9

 

 

Особливості композиції («роман у романі») та оповідної структури. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіади». (с. 44-46)

 

Читати роман. Написати у блог замітку: розгорнутий аналіз роману «Майстер і Маргарита»

10

 

 

Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості.  Розвиток мовлення (письмово). Написання творчої роботи за романом «Майстер і Маргарита». (с. 47- 48)

Р/М №2

С. 49-51. Підготувати відповіді на питання

11

 

 

Засоби комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й трагічного (гротеск, трансформація простору й часу).

 

Підготуватися до контрольної роботи по темі «Вступ. Золоті сторінки епох. Модернізм»

12

 

 

Контрольна робота за темами  «Вступ», «Золоті сторінки далеких епох», «Модернізм»  (тести, розгорнуті відповіді на запитання).

К/Р №1

Привести в порядок блог

                 Тема 4. ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ  XX  СТОЛІТТЯ.

13

 

 

Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX століття.

Ґійом Аполлінер. «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо».  Поет-авангардист. (с. 52-64)

 

С. 60-62 – розмістити на блозі вірші Аполлінера. (або) Записати аудіо чи відео виразного читання одного з віршів «Зарізана голубка й водограй» чи «Міст Мірабо»

14

 

 

Райнер Марія Рільке. «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея» Філософський характер і художня довершеність лірики поета. (с. 65-71)

 

С. 66 і 69 – розмістити на блозі вірші Рільке. (або) Записати аудіо чи відео виразного читання одного з його віршів

15

 

 

Федеріко Ґарсіа Лорка. «Про царівну Місяцівну», «Гітара». (с. 72-78)

Анна Андріївна Ахматова (А.А. Горенко). Вірші (1-2 за вибором учителя). Поема «Реквієм». А.А. Ахматова й акмеїзм. (с. 89-96)

 

С. 73 і 75 – розмістити на блозі вірші Лорка. (або) Записати аудіо чи відео виразного читання одного з його віршів

16

 

 

Контрольна робота за темою «Шедеври європейської лірики  І половини ХХ століття» (твір).

К/Р №2

Привести в порядок блог

 

                                                            II семестр

 

 

Клас

ДАТА

Розділ, тема уроку

Класифікація заняття

Д/З

 

Тема 5.  АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ

 

17

 

 

Розвиток жанру антиутопії у XX століття. Символізм (с. 105-107)

 

Пит. 1-4, с. 107. Читати «1984» («Скотоферма»)

18

 

 

Джордж Орвелл (Ерік Артур Блер). «Скотоферма». Викриття сутності тоталітарної системи. (с. 108-112)

 

Написати і розміститина блозі рецензію-відгук на інтиутопію «1984»

19

 

 

Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.).  (с. 113-116)

 

Створити інтерактивний плакат про творчість Орвелла

Тема 6. ПРОБЛЕМА ВІЙНИ І МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ XX СТОЛІТТЯ

20

 

 

Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика. (с. 117-118)

 

Читати про Б. Брехта і «Матінку Кураж». Розмістити матеріали на блогах

21

 

 

Бертольт Брехт. «Матінка Кураж та її діти».  Драматург-новатор. Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі. (с. 119-124)

 

Підготуватися до творчої роботи

22

 

 

Розвиток мовлення (письмово). Написання творчої роботи (есе, рецензія, анотація  тощо – за вибором учнів) за  п’єсою Б. Брехта «Матінка Кураж та її діти». (с. 124-129)

Р/М №3

Розмістити на блогах свої твори

23

 

 

Генріх Белль.  «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини.

(с. 130-133)

 

Поняття про підтекст

24

 

 

Зображення війни. Символічний зміст назви оповідання. Форма твору (внутрішній монолог). Образ головного героя.

Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція. (с. 134-137)

 

Розмістити матеріали уроку на блогах. Читати «Фугу смерті» П. Целана

25

 

 

Пауль Целан. «Фуга смерті».  Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»).  Прийом протиставлення. (с. 138-147)

 

Розмістити матеріали уроку на блогах. Записати читання вірша с. 142-143. Підготуватися до контрольної роботи

26

 

 

Контрольна робота за розділами  «Антиутопія у світовій літературі», «Проблеми війни і  миру в  літературі ХХ століття» (тести, відповіді на запитання, різнорівневі завдання тощо).

К/Р № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7. ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ В ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ  

                                          (2 твори за вибором учителя)

27

 

 

Проза другої половини ХХ століття.  Течії і напрямки

(с. 148-153)

 

Читати «Старий і море» Е. Гемінгвея

28

 

 

Ернест Міллер Гемінґвей. «Старий і море». Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті. Символіка образів. Ознаки притчі у повісті.  (с. 154-166)

 

Розмістити матеріали уроку на блогах: у формах інтерактивних таблиць, статей, відео, тощо

29

 

 

Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами». Магічний реалізм. Реальне і фантастичне в оповіданні. (с. 167-169)

 

Розмістити матеріали уроку на блогах. Читати «Стариган із крилами»

30

 

 

Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. (с. 170-178)

 

С. 175-176 – створити інтерактивний плакат на обрану тему, розмістити матеріали в блогах.

31

 

 

Ясунарі Кавабата. Відображення японської культури у повісті «Тисяча журавлів». Роль чайної церемонії в композиції твору. Провідні ідеї. (с.              )

П/Ч

Розмістити матеріали уроку на блогах.

32

 

 

Образна система повісті. Символіка. Особливості стилю письменника. (с.                 )

 

Розмістити матеріали уроку на блогах.

   Тема 8. ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ.

                                        (1 твір за вибором учителя)

33

 

 

Провідні тенденції. Формування «театру абсурду», його ознаки. Жанрові новації. (с. 179-181)

Розвиток мовлення (усно). Створення колективних міні-проєктів з метою представлення життєвого і творчого шляху, естетичних уподобань митців-драматургів «театру абсурду».

Р/М №4

Закінчити проєкти. Розмістити матеріали уроку на блогах.

 

34

 

 

Постмодернізм. Хуліо Кортасар, «Менади». Фантасмагорична картина безумства натовпу. Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі. Символіка, метафоризм, пародія. (с. 182-189)

 

Розмістити матеріали уроку на блогах.

Читати «Крадійку книжок» М. Зузака

Тема 9. СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

                                (1-2 твори за вибором учителя та учнів)

35

 

 

Маркус Френк Зузак. «Крадійка книжок». Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер. (с.                      )

 

Розмістити матеріали уроку на блогах.

36

 

 

Викриття згубного впливу нацизму у творі. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі. Форми оповіді. (с.                   )

 

Розмістити матеріали уроку на блогах. Читати «Мораль» С. Кінга

37

 

 

Стівен Едвін Кінг. «Мораль». Метафора одержимості як наскрізна тема творів письменника. (с.                         )

 

Розмістити матеріали уроку на блогах.

38

 

 

Біблійні мотиви у творі С. Кінга «Мораль». Підтекст. Сенс назви й фіналу. Художня своєрідність. (с.                        )

 

Розмістити матеріали уроку на блогах.

39

 

 

Контрольна робота (твір) за розділами «Людина та пошуки сенсу існування в прозі ІІ половини ХХ століття», «Література ІІ  половини – початку ХХ століття», «Сучасна література в юнацькому читанні».

К/Р №4

Читати рекомендовану літературу

                                                       Підсумки

 

40

 

 

(Резервний урок) Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина