На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

Історія незалежної України у вршах

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

8/07/2022

Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури в 11 класі (2022-2023) 1 академічна година. За підручником Олени Ісаєвої

Вітаю! Пропоную власноруч створений календарний план уроків зарубіжної літератури в 11 класі (2022-2023) 1 академічна година. За підручником Олени Ісаєвої. План складений з урахуванням 1 академічної години, як і було минулого року. Кому стане у нагоді - буду дуже рада, і вдячна за клік по будь-якому рекламному банеру на блозі. 


Завантажити документ можна, натиснувши на значок книжечки у правому нижньому куті рамки і вибрати пункт "Зберегти у PDF":

Детальніше у цьому відео - ДИВИТИСЯ ІНСТРУКЦІЮ.

І одразу внесу пояснення: у представленому тут підручнику в кінці року одні автори, а у підручнику, який нам видали у школі - інші (ті, які прописані у мене в календарному плані). 

"Як так можливо?" - спитаєте Ви. Я відповім: "Не знаю. Втім, в нашій освіті можливо все, навіть таке." 
Тому, якщо останні уроки Вам не підходять, доведеться виправити самим. Вибачайте! 

Календарний план уроків в 11 класі


Підручник зарубіжної літератури для 11 класу Олени Ісаєвої:

                  Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 11 клас (рівень стандарту)

                      І семестр 2022/2023

Всього - 40 год: текстуальне вивчення творів – 30 годин; позакласне читання – 2 години;

розвиток мовлення – 4 години(2у+2п); контрольні роботи – 4 год (2 тести+2 твори). 

Клас

ДАТА

Розділ, тема уроку

Класифікація заняття

Д/З

                             Тема 1. ВСТУП . ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ПРАКТИЧНІСТЬ

1

 

 

Застосування літератури у сучасному світі. Значення літератури для збереження духовності. Роль вітчизняної перекладацької школи. (с. 6-9)

 

Питання 1-6, с. 8-9.

      Тема 2.  ЗОЛОТІ СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ

2

 

 

Німецьке Просвітництво. Йоганн Вольфґанґ Ґете. «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина).  Особливості  композиції. Проблематика. (с. 10-15)

 

Читати с. 16-21. Пояснити суть угоди Мефістофеля і Фауста – с. 21

3

 

 

Розвиток мовлення (усно). Розгорнута характеристика літературного героя.  Образ Фауста. Пошуки сенсу буття й призначення людини. (с. 21-24)

Р/М №1

Читати с. 24. Створити дослідження про Василя Сліпака в опері «Міф».

4

 

 

Опозиція Фауст – Мефістофель. Фауст – Маргарита. Жанрова своєрідність твору. (с. 25-26)

 

С. 26 – дати відповіді на питання у червоному секторі у формі презентації

                                                                                  Тема 3. МОДЕРНІЗМ    

5

 

 

Модерністська проза початку ХХ століття (загальна характеристика). Франц Кафка. «Перевтілення». (с. 27-29-32)

 

С. 33-34. Читати «Перевтілення» Ф. Кафки

6

 

 

Образ Грегора Замзи. Світове буття як абсурд. Особливості композиції, функції фантастики. Гротеск. (с. 34-38)

 

Знайти і підготувати будь-яку притчу Ф. Кафки

7

 

 

Позакласне читання.  Франц  Кафка. Притчі. (с. 37-38)

П/Ч

Читати «Майстер і Маргарита» М. Булгакова

8

 

 

Михайло Опанасович Булгаков. «Майстер і Маргарита». Життєвий і творчий шлях. «Роман-лабіринт» зі складною філософською проблематикою. (с. 39-43)

 

Читати роман. Написати у блог замітку про автора

9

 

 

Особливості композиції («роман у романі») та оповідної структури. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіади». (с. 44-46)

 

Читати роман. Написати у блог замітку: розгорнутий аналіз роману «Майстер і Маргарита»

10

 

 

Трагізм долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості.  Розвиток мовлення (письмово). Написання творчої роботи за романом «Майстер і Маргарита». (с. 47- 48)

Р/М №2

С. 49-51. Підготувати відповіді на питання

11

 

 

Засоби комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й трагічного (гротеск, трансформація простору й часу).

 

Підготуватися до контрольної роботи по темі «Вступ. Золоті сторінки епох. Модернізм»

12

 

 

Контрольна робота за темами  «Вступ», «Золоті сторінки далеких епох», «Модернізм»  (тести, розгорнуті відповіді на запитання).

К/Р №1

Привести в порядок блог

                 Тема 4. ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ ПОЛОВИНИ  XX  СТОЛІТТЯ.

13

 

 

Розмаїття течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX століття.

Ґійом Аполлінер. «Зарізана голубка й водограй», «Міст Мірабо».  Поет-авангардист. (с. 52-64)

 

С. 60-62 – розмістити на блозі вірші Аполлінера. (або) Записати аудіо чи відео виразного читання одного з віршів «Зарізана голубка й водограй» чи «Міст Мірабо»

14

 

 

Райнер Марія Рільке. «Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея» Філософський характер і художня довершеність лірики поета. (с. 65-71)

 

С. 66 і 69 – розмістити на блозі вірші Рільке. (або) Записати аудіо чи відео виразного читання одного з його віршів

15

 

 

Федеріко Ґарсіа Лорка. «Про царівну Місяцівну», «Гітара». (с. 72-78)

Анна Андріївна Ахматова (А.А. Горенко). Вірші (1-2 за вибором учителя). Поема «Реквієм». А.А. Ахматова й акмеїзм. (с. 89-96)

 

С. 73 і 75 – розмістити на блозі вірші Лорка. (або) Записати аудіо чи відео виразного читання одного з його віршів

16

 

 

Контрольна робота за темою «Шедеври європейської лірики  І половини ХХ століття» (твір).

К/Р №2

Привести в порядок блог

 

                                                            II семестр

 

 

Клас

ДАТА

Розділ, тема уроку

Класифікація заняття

Д/З

 

Тема 5.  АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ

 

17

 

 

Розвиток жанру антиутопії у XX століття. Символізм (с. 105-107)

 

Пит. 1-4, с. 107. Читати «1984» («Скотоферма»)

18

 

 

Джордж Орвелл (Ерік Артур Блер). «Скотоферма». Викриття сутності тоталітарної системи. (с. 108-112)

 

Написати і розміститина блозі рецензію-відгук на інтиутопію «1984»

19

 

 

Образ головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.).  (с. 113-116)

 

Створити інтерактивний плакат про творчість Орвелла

Тема 6. ПРОБЛЕМА ВІЙНИ І МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ XX СТОЛІТТЯ

20

 

 

Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика. (с. 117-118)

 

Читати про Б. Брехта і «Матінку Кураж». Розмістити матеріали на блогах

21

 

 

Бертольт Брехт. «Матінка Кураж та її діти».  Драматург-новатор. Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі. (с. 119-124)

 

Підготуватися до творчої роботи

22

 

 

Розвиток мовлення (письмово). Написання творчої роботи (есе, рецензія, анотація  тощо – за вибором учнів) за  п’єсою Б. Брехта «Матінка Кураж та її діти». (с. 124-129)

Р/М №3

Розмістити на блогах свої твори

23

 

 

Генріх Белль.  «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини.

(с. 130-133)

 

Поняття про підтекст

24

 

 

Зображення війни. Символічний зміст назви оповідання. Форма твору (внутрішній монолог). Образ головного героя.

Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція. (с. 134-137)

 

Розмістити матеріали уроку на блогах. Читати «Фугу смерті» П. Целана

25

 

 

Пауль Целан. «Фуга смерті».  Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»).  Прийом протиставлення. (с. 138-147)

 

Розмістити матеріали уроку на блогах. Записати читання вірша с. 142-143. Підготуватися до контрольної роботи

26

 

 

Контрольна робота за розділами  «Антиутопія у світовій літературі», «Проблеми війни і  миру в  літературі ХХ століття» (тести, відповіді на запитання, різнорівневі завдання тощо).

К/Р № 3

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 7. ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ В ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ  

                                          (2 твори за вибором учителя)

27

 

 

Проза другої половини ХХ століття.  Течії і напрямки

(с. 148-153)

 

Читати «Старий і море» Е. Гемінгвея

28

 

 

Ернест Міллер Гемінґвей. «Старий і море». Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті. Символіка образів. Ознаки притчі у повісті.  (с. 154-166)

 

Розмістити матеріали уроку на блогах: у формах інтерактивних таблиць, статей, відео, тощо

29

 

 

Ґабріель Ґарсіа Маркес. «Стариган із крилами». Магічний реалізм. Реальне і фантастичне в оповіданні. (с. 167-169)

 

Розмістити матеріали уроку на блогах. Читати «Стариган із крилами»

30

 

 

Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. (с. 170-178)

 

С. 175-176 – створити інтерактивний плакат на обрану тему, розмістити матеріали в блогах.

31

 

 

Ясунарі Кавабата. Відображення японської культури у повісті «Тисяча журавлів». Роль чайної церемонії в композиції твору. Провідні ідеї. (с.              )

П/Ч

Розмістити матеріали уроку на блогах.

32

 

 

Образна система повісті. Символіка. Особливості стилю письменника. (с.                 )

 

Розмістити матеріали уроку на блогах.

   Тема 8. ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ.

                                        (1 твір за вибором учителя)

33

 

 

Провідні тенденції. Формування «театру абсурду», його ознаки. Жанрові новації. (с. 179-181)

Розвиток мовлення (усно). Створення колективних міні-проєктів з метою представлення життєвого і творчого шляху, естетичних уподобань митців-драматургів «театру абсурду».

Р/М №4

Закінчити проєкти. Розмістити матеріали уроку на блогах.

 

34

 

 

Постмодернізм. Хуліо Кортасар, «Менади». Фантасмагорична картина безумства натовпу. Відображення сучасних соціальних, психологічних, етичних проблем у творі. Символіка, метафоризм, пародія. (с. 182-189)

 

Розмістити матеріали уроку на блогах.

Читати «Крадійку книжок» М. Зузака

Тема 9. СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

                                (1-2 твори за вибором учителя та учнів)

35

 

 

Маркус Френк Зузак. «Крадійка книжок». Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер. (с.                      )

 

Розмістити матеріали уроку на блогах.

36

 

 

Викриття згубного впливу нацизму у творі. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світі. Форми оповіді. (с.                   )

 

Розмістити матеріали уроку на блогах. Читати «Мораль» С. Кінга

37

 

 

Стівен Едвін Кінг. «Мораль». Метафора одержимості як наскрізна тема творів письменника. (с.                         )

 

Розмістити матеріали уроку на блогах.

38

 

 

Біблійні мотиви у творі С. Кінга «Мораль». Підтекст. Сенс назви й фіналу. Художня своєрідність. (с.                        )

 

Розмістити матеріали уроку на блогах.

39

 

 

Контрольна робота (твір) за розділами «Людина та пошуки сенсу існування в прозі ІІ половини ХХ століття», «Література ІІ  половини – початку ХХ століття», «Сучасна література в юнацькому читанні».

К/Р №4

Читати рекомендовану літературу

                                                       Підсумки

 

40

 

 

(Резервний урок) Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина