Вітаю! Пропоную власноруч створений календарний план уроків зарубіжної літератури в 11 класі (2022-2023) 1 академічна година. За підручником Олени Ісаєвої. План складений з урахуванням 1 академічної години, як і було минулого року. Кому стане у нагоді - буду дуже рада, і вдячна за клік по будь-якому рекламному банеру на блозі.
Завантажити документ можна, натиснувши на значок книжечки у правому нижньому куті рамки і вибрати пункт "Зберегти у PDF":
Детальніше у цьому відео - ДИВИТИСЯ ІНСТРУКЦІЮ.
Календарно-тематичне планування уроків зарубіжної літератури 11 клас (рівень стандарту)
І
семестр 2022/2023
Всього - 40 год: текстуальне вивчення творів – 30
годин; позакласне читання – 2 години;
розвиток мовлення – 4 години(2у+2п); контрольні роботи
– 4 год (2 тести+2 твори).
№ |
Клас |
ДАТА |
Розділ, тема
уроку |
Класифікація заняття |
Д/З |
Тема
1. ВСТУП . ЛІТЕРАТУРА. МОРАЛЬ. ПРАКТИЧНІСТЬ |
|||||
1 |
|
|
Застосування
літератури у сучасному світі. Значення літератури для збереження духовності.
Роль вітчизняної перекладацької школи. (с. 6-9) |
|
Питання 1-6, с. 8-9. |
Тема
2. ЗОЛОТІ
СТОРІНКИ ДАЛЕКИХ ЕПОХ |
|||||
2 |
|
|
Німецьке
Просвітництво. Йоганн Вольфґанґ
Ґете. «Фауст» (І частина), останній монолог Фауста (ІІ частина). Особливості
композиції. Проблематика. (с. 10-15) |
|
Читати с. 16-21. Пояснити суть угоди Мефістофеля і Фауста – с. 21 |
3 |
|
|
Розвиток мовлення (усно). Розгорнута характеристика
літературного героя. Образ Фауста. Пошуки сенсу буття й призначення людини. (с. 21-24) |
Р/М
№1 |
Читати с. 24. Створити дослідження про Василя Сліпака в опері «Міф». |
4 |
|
|
Опозиція Фауст –
Мефістофель. Фауст – Маргарита. Жанрова своєрідність твору. (с. 25-26) |
|
С. 26 – дати
відповіді на питання у червоному секторі у формі презентації |
Тема 3. МОДЕРНІЗМ |
|||||
5 |
|
|
Модерністська проза початку
ХХ століття (загальна характеристика). Франц Кафка.
«Перевтілення». (с. 27-29-32) |
|
С. 33-34.
Читати «Перевтілення» Ф. Кафки |
6 |
|
|
Образ
Грегора Замзи. Світове буття як абсурд. Особливості композиції, функції
фантастики. Гротеск. (с. 34-38) |
|
Знайти і
підготувати будь-яку притчу Ф. Кафки |
7 |
|
|
Позакласне
читання. Франц Кафка. Притчі. (с. 37-38) |
П/Ч |
Читати
«Майстер і Маргарита» М. Булгакова |
8 |
|
|
Михайло Опанасович Булгаков. «Майстер і Маргарита». Життєвий і творчий шлях. «Роман-лабіринт»
зі складною філософською проблематикою. (с. 39-43) |
|
Читати
роман. Написати у блог замітку про автора |
9 |
|
|
Особливості композиції («роман у романі») та
оповідної структури. Взаємодія трьох світів у творі: світ радянської
дійсності, біблійної давнини та фантастичної «дияволіади». (с. 44-46) |
|
Читати
роман. Написати у блог замітку: розгорнутий аналіз роману «Майстер і
Маргарита» |
10 |
|
|
Трагізм
долі митця (майстра). Проблеми кохання й творчості. Розвиток мовлення (письмово).
Написання творчої роботи за романом «Майстер і Маргарита». (с. 47- 48) |
Р/М
№2 |
С. 49-51.
Підготувати відповіді на питання |
11 |
|
|
Засоби
комічного (сатира, сарказм, пародія та ін.) й трагічного (гротеск, трансформація
простору й часу). |
|
Підготуватися
до контрольної роботи по темі «Вступ. Золоті сторінки епох. Модернізм» |
12 |
|
|
Контрольна
робота за темами «Вступ», «Золоті
сторінки далеких епох», «Модернізм»
(тести, розгорнуті відповіді на запитання). |
К/Р
№1 |
Привести в
порядок блог |
Тема 4. ШЕДЕВРИ ЄВРОПЕЙСЬКОЇ ЛІРИКИ ПЕРШОЇ
ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ. |
|||||
13 |
|
|
Розмаїття
течій модернізму й авангардизму в європейській ліриці XX століття. Ґійом Аполлінер. «Зарізана голубка
й водограй», «Міст Мірабо». Поет-авангардист. (с. 52-64) |
|
С. 60-62 –
розмістити на блозі вірші Аполлінера. (або) Записати аудіо чи відео виразного
читання одного з віршів «Зарізана голубка й водограй» чи «Міст Мірабо» |
14 |
|
|
Райнер Марія Рільке.
«Згаси мій зір…», «Орфей, Еврідіка, Гермес», збірка «Сонети до Орфея» Філософський характер і художня
довершеність лірики поета. (с.
65-71) |
|
С. 66 і 69 –
розмістити на блозі вірші Рільке. (або) Записати аудіо чи відео виразного
читання одного з його віршів |
15 |
|
|
Федеріко Ґарсіа Лорка. «Про царівну Місяцівну», «Гітара». (с. 72-78) Анна
Андріївна Ахматова (А.А. Горенко). Вірші (1-2 за вибором учителя). Поема
«Реквієм». А.А. Ахматова й акмеїзм. (с. 89-96) |
|
С. 73 і 75 –
розмістити на блозі вірші Лорка. (або) Записати аудіо чи відео виразного
читання одного з його віршів |
16 |
|
|
Контрольна робота
за темою «Шедеври європейської лірики
І половини ХХ століття» (твір). |
К/Р
№2 |
Привести в
порядок блог |
II
семестр
|
Клас |
ДАТА |
Розділ, тема уроку |
Класифікація заняття |
Д/З |
|
Тема 5. АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ |
|
|||||
17 |
|
|
Розвиток жанру антиутопії у XX століття. Символізм (с. 105-107) |
|
Пит. 1-4, с. 107. Читати «1984» («Скотоферма») |
|
18 |
|
|
Джордж Орвелл (Ерік Артур Блер). «Скотоферма». Викриття сутності тоталітарної системи. (с. 108-112) |
|
Написати і розміститина блозі рецензію-відгук на
інтиутопію «1984» |
|
19 |
|
|
Образ
головного героя в динаміці. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи,
алегорії та ін.). (с. 113-116) |
|
Створити інтерактивний плакат про творчість
Орвелла |
|
Тема 6. ПРОБЛЕМА ВІЙНИ І МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ
XX СТОЛІТТЯ |
||||||
20 |
|
|
Епічний
театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика. (с. 117-118) |
|
Читати про Б. Брехта і «Матінку Кураж». Розмістити
матеріали на блогах |
|
21 |
|
|
Бертольт Брехт. «Матінка Кураж та її діти». Драматург-новатор. Ідеї попередження та
риси «епічного театру» в п’єсі. (с. 119-124) |
|
Підготуватися до творчої роботи |
|
22 |
|
|
Розвиток мовлення (письмово). Написання
творчої роботи (есе, рецензія,
анотація тощо – за вибором учнів)
за п’єсою Б. Брехта «Матінка Кураж та
її діти». (с. 124-129) |
Р/М №3 |
Розмістити на блогах свої твори |
|
23 |
|
|
Генріх Белль. «Подорожній,
коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель
нацистської Німеччини. (с.
130-133) |
|
Поняття про підтекст |
|
24 |
|
|
Зображення
війни. Символічний зміст назви оповідання. Форма твору (внутрішній монолог). Образ
головного героя. Художні
деталі. Підтекст. Авторська позиція. (с. 134-137) |
|
Розмістити матеріали уроку на блогах. Читати «Фугу
смерті» П. Целана |
|
25 |
|
|
Пауль
Целан. «Фуга смерті». Голокост. Художнє новаторство митця.
Ключові метафори («чорне молоко
світання», «могила в повітрі»).
Прийом протиставлення. (с. 138-147) |
|
Розмістити матеріали уроку на блогах. Записати
читання вірша с. 142-143. Підготуватися до контрольної роботи |
|
26 |
|
|
Контрольна робота за розділами «Антиутопія у світовій літературі»,
«Проблеми війни і миру в літературі ХХ століття» (тести, відповіді
на запитання, різнорівневі завдання тощо). |
К/Р № 3 |
|
Тема 7. ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ
ІСНУВАННЯ В ПРОЗІ ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТОЛІТТЯ
(2
твори за вибором учителя)
27 |
|
|
Проза другої половини ХХ століття. Течії і напрямки (с. 148-153) |
|
Читати
«Старий і море» Е. Гемінгвея |
28 |
|
|
Ернест Міллер Гемінґвей. «Старий
і море». Реалістичний, міфологічний і філософський плани
повісті. Символіка
образів. Ознаки притчі у повісті. (с. 154-166) |
|
Розмістити
матеріали уроку на блогах: у формах інтерактивних таблиць, статей, відео,
тощо |
29 |
|
|
Ґабріель Ґарсіа
Маркес. «Стариган із крилами». Магічний реалізм. Реальне і
фантастичне в оповіданні. (с. 167-169) |
|
Розмістити
матеріали уроку на блогах. Читати «Стариган із крилами» |
30 |
|
|
Відображення
моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. (с. 170-178) |
|
С. 175-176 –
створити інтерактивний плакат на обрану тему, розмістити матеріали в блогах. |
31 |
|
|
Ясунарі Кавабата. Відображення японської культури
у повісті «Тисяча журавлів». Роль
чайної церемонії в композиції твору. Провідні ідеї. (с. ) |
П/Ч |
Розмістити
матеріали уроку на блогах. |
32 |
|
|
Образна
система повісті. Символіка. Особливості стилю письменника. (с. ) |
|
Розмістити
матеріали уроку на блогах. |
Тема 8. ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТОЛІТТЯ. (1
твір за вибором учителя) |
|||||
33 |
|
|
Провідні тенденції. Формування «театру абсурду», його ознаки.
Жанрові новації. (с. 179-181) Розвиток мовлення (усно). Створення
колективних міні-проєктів з метою представлення життєвого і творчого шляху,
естетичних уподобань митців-драматургів «театру абсурду». |
Р/М №4 |
Закінчити
проєкти. Розмістити матеріали уроку на блогах. |
34 |
|
|
Постмодернізм.
Хуліо Кортасар, «Менади». Фантасмагорична картина безумства натовпу.
Відображення сучасних соціальних, психологічних,
етичних проблем у творі. Символіка, метафоризм, пародія. (с. 182-189) |
|
Розмістити
матеріали уроку на блогах. Читати
«Крадійку книжок» М. Зузака |
Тема 9. СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ (1-2 твори за
вибором учителя та учнів) |
|||||
35 |
|
|
Маркус
Френк Зузак. «Крадійка книжок». Історія життя дівчинки Лізель Мемінгер.
(с. ) |
|
Розмістити матеріали
уроку на блогах. |
36 |
|
|
Викриття згубного впливу нацизму у творі. Книга як
символ збереження духовності в жорстокому світі. Форми оповіді. (с. ) |
|
Розмістити
матеріали уроку на блогах. Читати «Мораль» С. Кінга |
37 |
|
|
Стівен
Едвін Кінг. «Мораль». Метафора одержимості як наскрізна тема творів
письменника. (с.
) |
|
Розмістити
матеріали уроку на блогах. |
38 |
|
|
Біблійні мотиви у творі С. Кінга «Мораль».
Підтекст. Сенс назви й фіналу. Художня своєрідність. (с. ) |
|
Розмістити
матеріали уроку на блогах. |
39 |
|
|
Контрольна робота (твір) за розділами «Людина та
пошуки сенсу існування в прозі ІІ половини ХХ століття», «Література ІІ
половини – початку ХХ століття», «Сучасна література в
юнацькому читанні». |
К/Р №4 |
Читати
рекомендовану літературу |
Підсумки |
|||||
40 |
|
|
(Резервний
урок) Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар