На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

10/18/2019

Квест «Античність» у 8 класі



Вітаю Вас! Вивчаючи зі своїми школяриками тему «Античність» із зарубіжної літератури у 8 класі, у мене народився квест, з яким я пропоную Вам ознайомитися сьогодні. А я його вже провела у школі. Мої восьмикласники з головою занурилися в розв’язання завдань «античного квесту». Азарт захопив усіх. Ми повторили ключові поняття, літературні терміни, історичні факти розвитку античності. Правила квесту досить прості:

6 команд – 6 станцій/локацій.

На кожній станції/локації лежить листок із завданнями. 

Капітанам команд видаються «Путівні листки», куди школярі записують відповіді.

Команди «ходять» по колу, поки кожна команда не пройде всі 6 станцій/локацій. 

Для виконання завдань на кожній станції/локації командам дається по 5 хвилин.
Правильні відповіді знахоляться в документі:



Для того, щоб скачати документ, знайдіть внизу рамки значок "листка":


а потім натисніть на нього і оберіть "Завантажити копію":



Схожий квест я проводила того року «Літературний детектив. Світова новела» у 7-му класі. ЧИТАТИ СТАТТЮ

Якщо Вам сподобалося, користуйтеся на здоров’я! Буду дуже рада, якщо цей «Античний квест» стане Вам у нагоді! Підписуйтесь на оновлення, щоб не проґавити нових цікавинок!  

















2 коментарі:

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина