На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

4/25/2017

Юрій Винничук "Місце для дракона". Твір-роздум "На кого я б хотів бути схожим?".


Юрій Винничук "Місце для дракона". Твір-роздум "На кого я б хотів бути схожим?"

Пишемо твір-роздум з української літератури на тему "На кого я б хотів бути схожим?" за твором Юрія Винничука "Місце для дракона". 

"Живучи в 21-му столітті, ми вивчаємо безліч літературних творів сучасних авторів, які пишуть феноменальні оповідання та поезії. Навчаючись у 8 класі, я відкрив для себе таку повість-казку, як "Місце для дракона" Юрія Винничука

   У своєму творі Ю. Винничук зобразив героя як дракона. Дракон вважається досить мудрою істотою. 

   У книзі автор зображує Грицька зовсім не лютим і кровожерливим хижаком, що поїдає пишних молодиць, а добрим травоїдним мрійником та романтиком. Грицько тішиться метеликами, пише вірші та читає Біблію. Біля його печери замість людських решток милують око доглянуті квітнички, засаджені мальвами, а своє полум*я він спрямовує вгору, щоб не нищити природу.

   Мені дуже імпонує цей образ. І я б хотів бути схожим саме на Дракона-Грицька. Мені дуже подобається його ставлення до життя, адже я теж відчуваю себе мрійником, який здатен зупинитися під дощем, аби помилуватися райдугою. Я теж люблю спостерігати за метеликами і, навіть, переймаюся, чи встигли вони сховатися перед негодою?

   Мені подобається стиль його мислення: мудрий і розсудливий. Пізнавши красу природи і простоту буття, він із запалом вмовляє пустельника не вмирати. І дуже дивується, що навіть усе те добро, яке зробив за своє життя пустельник, не здатне вберегти його від логічного завершення життя - смерті.

   Я також не хочу затуляти серце від світу, адже тоді я збіднію і мій світ стане крихким, безбарвним і даремним."




1 коментар:

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина