На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

5/11/2019

Бліц-тест "Мандрівний замок Хаула" Діана Джонс. Зар. літ. 7 клас

Гаряча пропозиція! Вітаю Вас на сторінках мого блогу "Дам списати". У попередній публіації Ви мали змогу "списати" квест-олайн із зарубіжної літератури у 7 класі за твором Діани Вінн Джонс "Мандрівний замок Хаула". Аде не всі вчителі мають можливість працювати на комп'ютері в режимі он-лайн, у тому числі і я. Тому я зробила презентацію, яку можна показувати учням, знаходячись в режимі оф-лайн. І сьогодні я пропоную Вам списати у мене цю презентацію - бліц-тест "Мандрівний замок Хаула" Діани Вінн Джонс. Читайте всю статтю повністю та скачуйте! Мені буде дуже приємно, якщо Ви із вдячності клікнете по будь-якому рекламному банеру!



Немає коментарів:

Дописати коментар

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина