На блозі розміщені матеріали уроків зарубіжної літератури

Всеосвіта для Вас

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

"Аліса в країні Див" Льюїс Керрол українською - 1 серія

12/02/2020

Українська література - "Діалог між комп'ютерним генієм та юним натуралістом"

 
Вітаю Вас! І знову #дам_списати! Пропоную готове домашнє завдання з української мови чи літератури (дивлячись із чого Вам задали домашнє завдання), а саме - діалог. "Діалог між комп'ютерним генієм та юним натуралістом". 

"Діалог між комп'ютерним генієм та юним натуралістом"

А) – Привіт! Як я давно тебе не бачив! Ти змінилася.
П) – Ще б пак! Ти ж мене бачиш лише на аватарці, якій вже 2 роки!
А) – Справді? Не помітив!
П) – Треба жити в реальному житті.
А) – Так я й живу реально.
П) – Ні, ти не зрозумів. Треба не просто реально існувати, а жити в реаліях: ходити до школи, в магазин, на гуртки…
А) – Так я ж і ходжу до школи!
П) – Це тому, що батьки тебе кожного ранку будять і відправляють до школи. А от скажи, коли ти останній раз гуляв по вулиці просто так, гуляв по парку?
А) – Хм… По дорозі до школи.
П) – Ні, саме «гуляв», а не біг, щоб не спізнитися?
А) – Ти таке питаєш!? Спитай щось полегше. Мені нема коли просто так гуляти.
П) – Це ж чому?
А) – У мене серйозні баталії онлайн. Я не можу їх пропустити.
П) – От я й кажу – шкідливо так багато сидіти за комп'ютером! Псується зір, від сидіння згорблюється спина, зростає напруженість, ти не відпочиваєш. Та й не бачиш, що відбувається у світі.
А) – Як не бачу? З'явився новий ай-фон, покращились комп'ютерні ігри.
П) – Ти мене дивуєш! Хіба це життя? 
А) – Ну, а що дає оте гуляння по парках?
П) – От рахуй: свіже повітря, приємні враження, очі відпочивають, нерви розслаблюються, Спина не горбиться, друзів зустрічаєш. Та ще й скільки корисного дізнаєшся!
А) – Я й в інтернеті від друзів багато чого нового дізнаюся! Навіщо кудись ходити? 
П) – Друзів треба бачити, а не переписуватися з ними в чаті. Ти ж багатьох навіть в лице не пам'ятаєш!
А) – Таки ти права! Я й тебе вже ледь впізнав. То що робити?
П) – Ходімо гуляти!
А) – Ходімо!

Пам'ятайте - матеріали на блозі безкоштовні. А "дякую" звучить як час від часу зроблений клік по будь-якому банеру на блозі (і знаходження там секунд 30). А я Вам ДЯКУЮ за те, що Ви зі мною!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Завітай на "Всеосвіту"

Курси, вебінари, олімпіади. Портал «Всеосвіта».

МультиВікторина